Adevarat a inviat!

postat de l3st in 2007-04-09 18:51
M-am intors si eu de la Predeal de vreo cateva ore. A fost super. Hotel Rozmarin. 3 shtele. Meritate, ce-i drept. Grup de ~100 persoane, bautura cat cuprinde, distractie la fel.
Mancarea nu a fost asa buna ( cum zicea cineva "pe cat de bine arata pe atat de prost e gustul " ) dar se intelege, a fost gatita in regim de nehaliti, nu e asa simplu sa faci pt 100 de persoane mancare, banuiesc ca si reteta a fost folosita cu aproximatie ( "pune ba in p mea mai mult ca dupa aia zic astia ca n-au condimente" ).
Am fost cazat intr-un apartament misto, camere super-spatioase, televizor in ambele camere, baie imensa ( fata de alte hoteluri ), mancarea "all-you-can-eat", cu sucurile a fost mai nasol ca nu s-au orientat la cantitati.
Cele 3 zile fara calculator nu au fost pe cat de grele ma asteptam sa fie. Chiar a fost simplu. Desi acum am vreo 30 de mailuri de citit, 60 de posturi in feedreader si 300 de stiri. Np, there's no sugar.
Pentru ca am stat 3 din 4 zile cat era sejurul au mai ramas niste bani care au fost trecuti intr-un cont la o camera virtuala ( ***, nu zic numaru' ) si toata lumea consuma pe contul camerei respective. Inclusiv barmanul, care aseara era beat mort si-mi zicea ca pentru fratele lui ( a se citi Marian ) face orice. Nu m-am suparat pe el, ca nici acu' 2 seri nu era treaz .
Cazare cu meniu complet ( 3 mese / zi ), acces la discoteca de langa hotel, preturi un pic cam mari la bauturi ( 3 stele, ce plm ) a.k.a 2 milioane sticla de Teacher's.
Revin cu un review complet asupra hotelului, chiar daca nu suna tocmai bine din ce-am prezentat mai sus are mai multe parti bune decat rele.

Edit: Am uitat sa zic ca n-am baut peste masura

Tag-uri: ,

Comentarii

1. wishmaster

Cam scump Teachersul... :-) Oricum, Predealul e oarecum plicticos, in sensul ca tre sa mergi sa mori pana la niste mese de biliard adevarate, pana hat, sus.. pe Cioplea.. Macar te-ai distrat :-)

Btw, unde mai exact e situat hotelul?

2. l3st

Hotelul este situat chiar la intrarea in Predeal, cum treci de ultima serpentina, pe dreapta. Nu te lua dupa marime, are ~18 camere pe fiecare din cele 3 etaje si sus la etajul 4 sunt 6 apartamente :)

Am gasit o masa de biliard pe undeva langa Petrom, unde se inchiriaza ATV-uri. Am jucat putin totusi, la 35.000 fisa ( like wtf ) nu prea-ti convine sa joci mult. Totusi am castigat si asta e important :D

3. wishmaster

Stiu unde ai jucat biliard, se numeste "Ana International" parca.. ala rosu :-D

Oricum, ca sa joci biliard calumea, trebuia sa urci suuus pe Cioplea, adica de la gara o luai inainte pe dreapta, pana la un pod, treceai calea ferata, mergeai sus unde te putea f*te ursu' si ajungeai la 8ball club. 35.000?! Da-i dreq ca de 4 ani era 20.000 sau 25.000, depindea ora.

4. m0Fo

Daca n-ai baut peste masura, nu ne place despre tine :E

5. l3st

Oh well, another one bites the dust :D
    Eu am baut de sambata dupa-amiaza cand am ajuns acolo duminica pe la 1-2 dar nu m-am imbatat. O fi de la mEl.

6. honeybunny

eu am baut numa vreo 3h da a fost suficient sa ma fac 8-}

7. djpingu

Cre` ca am vazut si eu hotelu ala cand am fost ultima oara in Predeal. Atunci ma cazasem la Vila Coca sau ceva de genu =D

8. vamalove

Mda... acolo am fost si eu. Mi-a placut acolo sus...